Recenze (33)
Jonah Hex (2010)
Nápad dobrý ale zle využitý
Merlin (2008) (seriál)
Za ten koniec jednu hviezdicku davam dole
Ranař (2011)
Dlho som sa tak nezasmial ...
2010: Moby Dick (2010)
Dlho som nevidel takú blbosť
Ip Man: Zrození legendy (2010)
Hmm od jednotky to ma velmi daleko a niektori herci tam hraju uplne inu rolu ako hrali v predoslom diele ale bavilo ma to :)
Fighter (2010)
Velmi mi to pripomina Rockyho ale Rocky je len jeden :)
Hon na čarodějnice (2011)
Obcas som sa aj zlakol a to jej asi vsetko je to priemerni film Nicolas Cage s Perlmanom su dobra dvojka . Dominic Sena si mohol ten zaciatok odpustit mohol ho lepsie natocit a ten koniec som necakal.
Šéfka (2011) (pořad)
Neviem si pomoct ale najviac mi vadi ten Libor Sula . Nemam ho moc rad .....
Let's Dance 3D (2010)
choreografia dobra ,ale film stale priemer ako jednotka a dvojka
Megamysl (2010)
Ja zloduch sa mi pacil viac , ale ani toto nie je najhorsie preto je moje hodnotenie 3* nieco mi chybalo , aby som dal 4 hviezdicky