Recenze (69)
Rango (2011)
Okrem pár dobrých vtipov a jednej či dvoch zaujímavých postáv to bolo celé nudné a nevýrazné. Neviem či deti z toho niečo budú mať....3* Priemerná komédia v animovanom podaní..
Světová invaze (2011)
Dosť naivný film by som povedal. Zo začiatku to vyzeral sľubne no postupom času to prešlo do úplného priemeru. Čo sa týka akcie tak o tú tam núdza nebola...."a a vo tom to jéé" 3* Záver bol podobne "prepracovaný" ako vo filme Vojna Svetov...Dialógy musíte počuť inak neuveríte.......
Piraňa 3D (2010)
Celý film a postavy s ním boli jedna veľká tragédia......ale na druhej strane sa bolo na čo pozerať (pornoherečka v jednej z hlavných úloh) 2*. Ako lahké porno je to dobré.. Obsah: V skratke je to o tom ako sa zrazu objavili prehistorické pirane ktorých bolo asi trilión ale na konci ich zabili jedným dynamitom všetky.....teda až na ich matky
Na doraz (2010)
Po filme Hangover ďalšia komédia ktorá sa okamžite dostáva do mojich top 10. ......tento typ humoru a výraz tváre Zacha Galifianakisa ma nikdy neomrzí..........5 !!! __odporúčam pozrieť s pôvodným dabingom; stojí to za to!!__
Pařba ve Vegas (2009)
Pre mňa je toto bezkonkurečne najlepšia komédia čo som videl za posledné roky.......Zach Galifianakis a jeho ksicht ma proste baví........5* !!!
28 dní poté (2002)
Vskutku dobrý nápad aj to prevedenie nebolo až tak zlé.....len tých zbytočných rečí.......3*
Vyšší princip (1960)
Atmosféra a herecké výkony boli veľmi dobré no aj tak mi tam niečo chýbalo a naopak niečo by som tam nepostrádal......silné 4*
Psycho (1960)
Mňa to až tak nenadchlo, lepšie povedané nenadchlo ma to viacej ako obyčajná detektívka. 3* Je ťažké hodnotiť niečo čo vzniklo tak dávno predo mnou; v tej dobe to mohol a očividne aj bol super film no keď sa na to pozrem teraz tak mi to príde smiešne a nudné....
Saw 3D (2010)
Toto už bolo dosť podpriemerné naviac s úplne nesympatickými hercami ktorí sa chovajú v niektorých prípadoch najdebilnejšie ako môžu... a pomer sekunda v reálnom živote a sekunda v tomto filme je dosť zvláštna.....2* za dosť nepríjemné scény o ktoré v tomto filme ide....
Černá mamba (2011)
super..........reklama.....