Poslední recenze (38)
Berlín (2023) (seriál)
Dno má sklep. Debilní charaktery, debilní chování, lovestory ala argentinská telenovala z devadesátek. Styděla jsem se dát jen jednu hvězdu, tak ta druhá je za song.
Zrození Planety opic (2011)
První půlka skvělá, ale druhá jim trochu utekla... Ja myslela, že opice jsou živočichové a ne terminátoři křížení s Robocopem... Od klasické Planety opic to má tak daleko asi jako já k Marylin Monroe, ale jako samostatný snímek to nebylo vůbec zlé. Takové slabší čtyři hvězdy.
Bestiář (2007)
WTF? To snad ne... Kudla do zad pro ty, kteří četli... Kniha je chytrá, skvělá, čtivá, přesně zachycuje pocity žen, ať mají jakykoliv životní postoj a názor. Pocit, když se ráno probouzí sama, ačkoliv usínala s ním. Pocit, který vás nutí ptát se proč... Ale ten film je naprosté utrpení... Chtělo se mi brečet nad tím, jak zmrvili předlohu... Je to takový Deník nymfomanky po česku, ale při něm jsem si užila aspoň erotickou scénu s lahví od koly...