Poslední recenze (284)
Tetovaný (1968)
Jak už bylo řečeno, nádherná komedie o přátelství. Lepší popisek k tomu nesedí :) !
Kukuřičné děti (1984)
Podle mě výbornej film, kterej je napínavej od začátku do konce a děsivá atmosféra tomu dodává parádní šmrnc.
Pařba na třetí (2013)
Za Alana jsem rád, ale zbytek se moc nevyvedl. Oproti prvním dvou dílům tomu něco dost chybí. Radši bych možná uvítal kdyby se pokračovalo v probrání po párty jako tomu bylo v jedničce a dvojce.