Recenze (672)
Tour de France: Bez příkras (2023) (seriál)
Počagar, ÁGéDvaEr, celková kvalifikace…to trhá uši. Na dabingu si měli dát záležet více. Jinak dokument ve stylu Netflixu, zaměřený primárně na vztahy uvnitř týmů, podobně jako u F1. Opakovaně se vracejí k etapám, z pohledu jednotlivých tymů. Působí to tak trošku chaoticky. Škoda že se více nevěnují i přípravě samotného závodu a tymů. Nicméně, vše podstatné už bylo zmíněno napříč komentáři. Cyklistika je úžasným sportem pro každého a ten kdo vlastními silami vyjede na nějaký prudší a větší kopec, zkrátka musí dát absolutní uznání profíkům. Bez ohledu na tento dokument.
Na slovíčko (2009) (pořad)
Dodnes nepochopím, jak se Černý mohl uplatnit v televizi. T
Motiv pro vraždu (1974)
Jiří Hálek v roli feťáka je skvělý.
Česko na grilu (2024) (pořad)
Nesympatický Zástěra, vlezlá Pagáčová a k tomu vlažný Cecek.
Ve varu (2024) (pořad)
Další pořad rádoby gastrokanálu Prima. Tentokrát zaměřený na fancy free vaření aneb jak ze základních receptů udělat atomovou vědu.
Máme rádi šéfa! (2024) (pořad)
Pohlreich vypadal, že mu účast byla nařízena. K tomu sestava vedená vnukem z povolání Prachařem, který si jinde než na “gastroPrimě”neškrtne. K němu Ivan Vodom*dský, jež je nazýván jako guru české gastronomie…přitom je to druhý Babica. Nesympatický Zástěra a herečka(?) Pagáčová. Nebýt vtipného Kotka, tak je to za čistou 0.
Supersex (2024) (seriál)
Jedním slovem - vynikající. A to po všech stránkách. Od obsazení, přes zpracování až po hudbu. Žádná snaha šokovat, ale ukázat život legendy v jiném světle.
Supersex - La carne (2024) (epizoda)
Mladý Rocco obsluhuje skutečného Rocca ve dvou vteřinovém záběru :)
Dnes v noci v lese nikdo nespí 2 (2021)
První půlka ještě dobrá, ale pak nepochopitelný kolaps hraničící s trapností.
Dnes v noci v lese nikdo nespí (2020)
Polská verze Pachu krve…ale rovněž zábavná. Jasně, není to pětihvězdičkový horor, ale naháněčky s mutanty nikdy nezklamou.