Recenze (672)
Karel (2020)
Miluju Panteru, Metallicu, Slipknot, Sepulturu….ale na ikonického Karla nedám dopustit. Dokument nebudu komentovat, jen ohodnotím. Díky, legendo…
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Krásný seriál, ve kterém exceluje především pan Zindulka. Jeho role je naprosto úžasná, lidská. V závěsu pak paní Růžičková, která je zde ve své životní roli. Jeden z nejlepších českých seriálů…smutný, veselý, dojemný.
Sepultura: Third World Chaos (1995)
Nostalgie a vzpomínka na dobu, kdy jsem v jednom ostravském hudebním shopu koupil tenhle klenot. Přišel domů a sousedi poznali brazilskou legendu na vlastní uši.
Ušák (2018) (pořad)
Chajimwitz to popsal naprosto výstižně.
Zralé víno (1981)
V rámci trilogie asi nejlepší díl. A to především díky dvojici Sovák- Kopecký.
Bouřlivé víno (1976)
Když se člověk odprostí od politického podtextu, a že ho tam teda je, tak je to celkem dobrá komedie.
Chinaski - Víno (2014) (hudební videoklip)
Jo rok 2014…tehdy byla vinařská tematika v kurzu. Naivní a vlezlý text. Představa jak Malátný jede přes republiku na jeden den zachlastat a jak ho tam všichni nadšeně vítají… 😂
Jan Žižka (1955)
Vávrova trilogie je tím největším, co tady v oblasti filmu kdy vzniklo. Herecké obsazení, výkony, obrovská výprava. Je mi úplně jedno, jestli je to snaha o agitaci nebo ne. Každá země má své historické hrdiny, ke kterým vzhlíží, byť se o jejich životě toho moc neví. Čekám na dobu, kdy se začne zpochybňovat význam Karla IV. nebo TGM. Na to jsou někteří Češi odborníci…
Harry a Meghan: Královská romance (2018) (TV film)
Ten pocit, když člověk přepíná mezi kanály a opakovaně tam narazí na tyhle nízkorozpočťáky s deseti reprízami v pěti dnech.
Francouzská spojka (1971)
Fantastická kriminálka a naprosto poctivá filmařina. Dvojice Hackman- Scheider funguje dokonale. K tomu Rey v roli mazaného záporáka. Ta honička s vlakem je perfektní, ale více mě dostala sledovačka v ulicích NY završená scénou v metru.