Recenze (672)
Pásky z Nagana (2018)
Připomenutí jedinečného turnaje, který se svým významem už nikdy nebude opakovat. A vlastně i připomenutí atmosféry, která tady, po dva únorové týdny roku 98, panovala. Na to člověk nezapomene do konce života. Skvělý dokument.
Rozpaky kuchaře Svatopluka - Recepce (1984) (epizoda)
Petr Nárožný v roli arogantního gastrosvětoběžníka. Výborný závěr celého seriálu.
Hledači pokladů (2010) (pořad)
Tohle je pecka. Dva frajeři jedou zasněženou krajinou, když náhle u cesty vidí naleštěnou motorku, kterou musí mít. Vyjednávání o ceně bude asi ve stylu Pawn Stars…předem domluveno a dramatizace jen pro kamery.
Utajený šéf (2018) (pořad)
Nemám tyhle hrané reality show rád. Některé “náhodné” situace působí až naivně uměle. Už jen ten “pracovník” obklopený štábem, který se před kamerou vyptává na diskrétní záležitosti kolegů.
Kolotoč v kuchyni (2016) (pořad)
Gastrokacířství, u kterého každý milovník jídla musí zažívat obrovská muka. Jedna hvězda za moderátora a těch pár světlých výjimek…
Dálniční hlídka (2019)
Má to atmosféru, obsazení, námět a dobrou první polovinu. Ve druhé polovině už to ztrácí dech a závěr je překvapivě rychlý.
Víkendová Snídaně (2022) (pořad)
Raději tohle, než tříhodinovou reprízu Superstar, Tváře nebo jiné srágory. A je tam Besky…která hodnocení zvedá :)
Na houby (2011) (pořad)
Výborný, tématický pořad….jen ten Arnošt v roli otravného a přechytřelého senila, mě neskutečně sere. Zasloužil by hutnou smaženici ze směsi nejjedovatějších hub.
Ženská pomsta (2020)
Čeští ochotníci v nejsilnější možné sestavě.
Smrtonosná past (1988)
Výborný vánoční film :)