Recenze (672)
Pomalé šípy (1993) (seriál)
Komiksy Rychlých šípů zná každý. Napínavé, vtipné, výchovné a krásně naivní. Bohužel, ani jedno z toho seriál nemá. Namísto toho se řeší kdo byl ve straně atd. Smutné je, že byl k tomu zneužit odkaz J.Foglara.
Škola základ života (1938)
Na pohár se jede! Na pohár se jede!
Conor McGregor: Notorious (2017)
Hodně strohý dokument mapující úplný začátek zápasnické kariéry McG, první zápas v UFC a dvojzápas s Natem Diazem. McG je jeden nejlepších zápasníků všech dob a určitě se dalo pro dokument vytěžit mnohem více. Je škoda, že tahle sonda vznikla relativně brzo a pouze v souvislosti se ziskem pásů šampiona.
Modřiny (2020)
Jako fanoušek MMA jsem byl na tenhle snímek zvědavý. Na bojových scénách by se dalo určitě zapracovat více, ale tenhle film je primárně o něčem jiném. Jasně, příběh není nijak komplikovaný, vlastně už tady v několika obměnách byl, ale celkově film působí tak nějak přirozeněji, než obdobné snímky. Halle Berry výborná, stejně jako Sheila Atim.
Malý pitaval z velkého města - Benjamínci (1982) (epizoda)
Nikdy jsem nepochopil, proč za ním do toho skleníku skákal.
Gulag, sovětská historie (2019) (seriál)
Syrový dokument o jedné z nejtemnějších etap lidstva. Očitá svědectví přeživších jsou mrazivá.
Hvězdy minulosti (2022) (pořad)
Narcis Jára Hanych má další pořad. Absolutně zbytečný pořad s nulovou hodnotou.
Hospoda - Výletník (1997) (epizoda)
“Ty vado, to je řízek! Ňákej Bohouš Peterka.”
2 na 1 (2022) (pořad)
Nova se v pravidelných frekvencích upíná k vybraným tvářím a ty následně rve do každé srágory. Sokol s Hámou jsou v pohodě, ale tohle nemají zapotřebí. Nova kvalitou “svých” pořadů velice rychle dohání narcisního prolhance Járu Hanycha. Smích na povel, znuděný Dyk a nekonečných 120 minut…
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Po efektní stránce super, obsazení vynikající…ale oproti předchozím dílům to nějak pomalu ztrácí dech a je to zkrátka tak nějak zbytečně nastavované.