Poslední recenze (10)
Mys hrůzy (1991)
No nevim, ten konec se mi nelíbil, jinak dramaticky teda velkej kousek, to se musí uznat! Dokoukal jsem jen kvůli De Nirovi a zvědavosti jestli Lange ukáže aspoň kozy...:-)
Škola základ života (1938)
Libi se mi o neco vic nez Cesta do hlubin..., oba filmy ale za pet hvezdicek.
Mazaný Filip (2003)
Naprosto genialni film, kde je dotazen i ten nejmensi detail, zadne hluche misto, spickove herecke vykony, mistrovske dilo p.Marhoula! Řekl bych ze je to nedoceneny film, ktery je nejen na ceske pomery zcela vyjimecny!