Oblíbené filmy (10)
Havana blues (2005)
Z příběhu cítím životnost a jižanský temperament. Ale také nostalgii a smutek. Smutek něčeho, co netrvá věčně i když je to krásné. Ruy,Tito, Caridad, tři přátelé, jejichž životní cesty se nakonec rozejdou. Každý z nich si vybral tu svou. Za každé rozhodnutí se musí zaplatit, jestli se však rozhodli správně, ukáže až čas. Ale právo vybrat si, má každý. Také v tom je kouzlo života i ostatně tohoto filmu. Další hvězdička za skvělou hudbu!
32A (2007)
Mládí, Dublin, legenda klubu Grove, skvělé písničky! Obyčejný příběh, velmi vkusný, nevtíravý. S grácií a s citem natočený.
Strach a láska (1988)
Film, natočený na motivy Čechovova románu "Tři sestry" v moderním hávu
Odpískáno (1996)
Další nízkorozpočtový snímek, nenápadný, malý. Takové příběhy jsou mému srdci blízké a určitě si najdou fanoušky, kteří se nehoní jen za velkofilmy a dělají dobře. Citlivý, vkusný, humorný s láskou odpískaný!
Krajkářka (1977)
Francois, společenský, nekonvenční student + nesmělá, tichá a prostá Beatrice. Po čase mileneckého okouzlení vyplouvá na povrch odlišnost povah a naprosto odlišný pohled na svět a morálku. Uzavřenou, ale citově velmi vnímající Beatrice přivede rozchod k zániku.
Noc svatého Vavřince (1982)
Vittorio, Paolo a ti ostatní drazí.
Zaříkávač koní (1998)
Tak nevím, zaříkával Redford koně nebo mě? Asi oba. A povedlo se mu to!
Sils Maria (2014)
Valentine ze všech postav nejvnímavější. Citlivá a zranitelná s vším, co k tomu patří. Naproti tomu mrcha Maria, herečka i v životě se vším, co k tomu patří. Krásná hudba Händela a Pachelbela se vším, co k tomu patří. A k tomu Malojský had se vším,co k tomu patří.
Bokovka (2004)
Tento nenapadny film mel hloubkovy rozmer.
Osamělost prvočísel (2010)
Jednoznačně filmový zážitek. " Ona pláče, tiše pláče, její dech je steskem zmáčen. Horká žárem, horká žárem noci, cítí srdce tlouci. Je sama a to je zlé, dívka, která spí jen tak."