Recenze (310)
Po strništi bos (2017)
Nečekal jsem moc a taky jsem moc nedostal. Hodně mi vadila Voříšková, která nejen že je výrazně mladší než Vetchý, ale role jí absolutně nesedla.
Deváté srdce (1978)
3* za film, čtvrtá za hudbu.
Bojové nasazení (1986)
Noo...i Clint Eastwood může hrát/natočit B-čko.
Čekání na Patrika (1988)
Plus za praštěný hlavní představitelky a hudbu. Mínus za Pomejeho.
Volyň (2016)
Po delší době si neodpustím napsat komentář, spíš než hodnocení k filmu. Že je válka krutá, kde kdo ví. Ale co se muselo odehrávat za zvěrstva o kterých film vypráví, nad tím zůstává rozum stát. Proti tomu je kulka milosrdenství.
Sheena (1984)
Já nemůžu jinak, než za 5*. Bčko jak vyšité, ale plus za Tanyu, nahé scény, hudbu a hlas Mařasové + Terše, s kterými je to třídu lepší, než v originálním znění.
Ranč (2016) (seriál)
Po téměř shlédnutí celé 1. série měním hodnocení ze 4* na 5*, ptž tento seriál se pro mě stal srdcovou záležitostí. Často neuvěřitelně vtipné narážky korespondují s těžkým životem na farmě, který rozhodně nevypadá jako procházka růžovým sadem (životem) většiny amerických seriálů. Dvojice Kutcher-Masterson skvěle fungovala již v seriálu That '70s Show, zde je to dotaženo k dokonalosti, navíc zdatně sekunduje otec Beau, který kohokoliv zpraží ironickou hláškou, sotva stačí otevřít hubu. UPDATE, SPOILER: po nuceném odchodu Roostera, příchodu jeho náhrady a dítěte se to celé dok*rvilo a ztratilo náboj. Od poloviny 3. série už bohužel jen průměr ***.
Komisař Clouseau na stopě (1964)
Za dob socialismu u nás velmi úspěšná série filmů o nešikovném komisaři. O opětovném shlédnutí přemýšlím, jestli ta úspěšnost byla daná tou dobou, nedostatkem podobných komedií, nebo jednoduše to bylo velmi zábavné ? Pro mě po čase již moc ne, a to jsem ho měl jako dítě velmi rád.
Zdivočelá země (1997) (seriál)
Od 3. série šla kvalita rychle dolů a pro mě ztratilo smysl se dále dívat.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Taky máte občas pocit, že se díváte na úplně zbytečný film ?