Poslední recenze (2 004)
Darkness of Man (2024)
Od tohto režiséra som ešte dobrý film nevidel, ale tento bol nakoniec lepší než sa zo začiatku zdalo. Van Damme vyzerá síce horšie než obvykle a prišlo mi, že ho upravili zbytočne viac a neprirodzene, ale aspoň film doručil to, čo ponúkal na posteri; teda JCVD v hlavnej úlohe a „darkness“ - keďže je to film fakt tmavý a temný, ako vizuálnym štýlom, tak postavami. Súboje bohužiaľ nie sú nič extra, ale zase to primárne ani akčný film nie je, skôr noirový thriller, ktorý sa miestami vlečie a má nevhodne zvláštny happyend. Ten mohli pokojne vynechať, ako aj zo 20 ďalších minút, no Van Damma mám stále rád, takže sa prikláňam k lepšiemu hodnoteniu.
The Last Kumite (2024)
Nostalgická, fanúšikovská záležitosť pre nadšencov akčných filmov 80. - 90.rokov, z ktorých si tu množstvo známych hercov zároveň aj do vedľajších úloh pozvali. Našlo by sa ich určite oveľa viac, no zrejme nie každý mal záujem to urobiť (skoro) zadarmo, keďže nadšenie k žánru tu supluje rozpočet a profesionalitu. Mohlo to byť pokojne aj kratšie, keďže samotné Kumite tu začne až po nejakej hodine a tie reči okolo toho sú miestami až úsmevne trápne. Tiež ma trochu mrzelo, že hlavný hrdina i záporák sú práve mladší a neznámi herci, ale ako pripomienka tohto skvelého obdobia to v podstate funguje.
Chime (2024)
Starý dobrý Kurosawa vo svojom osvedčenom, tichom a znepokojivom J-Horror móde. Tentokrát si berie na paškál učiteľa varenia, ktorému život ozvláštni zvuk, ovplyvňujúci správanie ľudí. A vzhľadom k tomu, že v tomto prípade mu na to stačila len polovica bežnej stopáže, tak sa tu s nejakým objasňovaním namáhal ešte menej než zvyčajne. Ja mám Kurosawov chladný, odmeraný, podprahový hororový rukopis rád a našťastie to tu všetko je, len by som osobne chcel, aby toho bolo viac. Mysteriózna jednohubka zjedená a teraz čakám na celovečerný návrat.
Poslední deníček (35)
TOP Horory 2023
1. Thanksgiving
2. Scream VI
3. Malum
4. Suitable Flesh
5. Meg 2: The Trench
6. A Haunting in Venice
7. The Puppetman
8. My Animal
9. Consecration
10. The Conference
11. Kill Her Goats
12. The Jester
13. Sick
14. V/H/S/85
15. When Evil Lurks
16. Resident Evil: Death Island
17. It's a Wonderful Knife
18. There's Something in the Barn
19. The Pope's Exorcist
20. Deliver Us