Recenze (74)
Batman (2022)
Tak horší obsazení Batmana a Catwoman asi už možné není. No tohle je zase jeden propadák...
Spider-Man: Bez domova (2021)
Kam ten Marvel došel,... jako veliký fanoušek jsem zklamaný, kam tyhle spidermany vedou... To je ale nesmysl... :(
Jack Reacher (2022) (seriál)
Nebylo to zlé, ale za poslední díl (akční scénu) dávám -1*, to bylo fakt špatný...
Kaštánek (2021) (seriál)
Prvních 5 ušlo, ale tak 6 to zabila. Týpek politej benzínem hoří a je v pohodě, a záporák se pak nějak z auta teleportuje na větev...
Zelený rytíř (2021)
Já ten konec nějak nepochopil... :/. Zvláštní film
Rychle a zběsile 9 (2021)
Cože? :D :D Přehnanost 1-8 dohromady zde v 9. To je prostě už moc. Neoriginální a přehnané i na Rychle a zběsile...
Chaos (2021)
Zajímavá myšlenka, slušné provedení. Občasně nuda.
Nightflyers (2018) (seriál)
Nebylo to zlé, ale ten konec??? :/
Ztraceni ve vesmíru - Série 1 (2018) (série)
První půlka dobrá. Ale pěkně mě tam sere "super" chytrá záporačka/zlodějka/bezďák. Která přechytračí od nejchytřejších lidí ze Země přes mimozemšťany všechny... Za to -2*
Zloba: Královna všeho zlého (2019)
Růženka jako super vypatlaná kráva, kterou bych nejraději hodil z věže. Jinak pěkná "pohádka", až na dementní scénář a role Růženky a Prince... To, že Růženka může za smrt půlky bytostí ze své říše a nespočet mrtvých lidí je v pořádku a přeci to nenaruší její svatební den... a není důvod se mračit :/