Oblíbené filmy (10)
Taxikář (1976)
Pro me nejlepsi film vsech dob.Prava ukazka,jak natocit film s nizkym rozpoctem.Nemusite mit MEGALOMSKE napady jako Spielberg,staci mit dobre herce,kvalitni scenar,realne prostredi.Martin Scorsese vytvoril vrcholne dilo,jenze ROBERT DE NIRO z neho udelal KULT
Tenkrát na Západě (1968)
Rika se,ze vsechno ma svuj zaklad,dokonce i film.Ptam se co muze byt lepsi nez Hodny,zly a osklivy?TENKRAT NA ZAPADE!Leone se film od filmu prekonava
Blade Runner (1982)
Do filmu se musite vcitit.Davam za ctyri hvezdy.Po dalsim shlednuti opet zvysuji.Ridley Scotta zachytil opravdu ponurou atmosferu!Pro me se stava Blade Runner NEJkultovnejsim filmem Ridleyho Scotta a budu muset upravit svoje TOP 10.
Fontána (2006)
Ze zacatku TEZKY film,ktery hodne rekl a pak se LEHCE koukalo.Soundtrack prekonal i Statecne srdce.
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Tento film jsem pustil kamaradum,jedni rikali vynikajici a druzi hodne spatne.Ja se radim mezi ty fanousky co rikaji vynikajici film,ale pochopim kdyz se mnou nebudete souhlasit.Gilliam jenom ukazal jakou fantazii tento nadany clovek ma a ne kazdy mu prijde na chut
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Nadhera!Hudba,kamera a rezie.Idioti co udeluji Oscara by se meli omluvit.
Bourneovo ultimátum (2007)
Miluji ty zabery provadene rucni kamerou
Vetřelec (1979)
Nelze to jinak.Jasnych pet
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Naprosta pecka!!!!!!!!!!!!!Vsichni do kina!!!!!!!!!Tento akcnak musi vydelat!!!!!!!!!!!!!Chci pokracovani!!!!!!!!!!!!! Cesky dabing otresny!!!!!!