Recenze (420)
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Uzasna hudba,proto ta pata hvezda
Senna (2010)
Sila vule,Vira a Smrt.
Dobrý ročník (2006)
Naprosto krasny film.Hezky zazitek.
Prometheus (2012)
Nestava se casto abych filmu daval 5 hvezd a vycital filmu nektere zbytecnosti.Tech tam je dost,ale po autooperaci,vykonu Fassbendera a spravneho kapitana v podani I.Elby (ktery si zkusene poradil s nakazenym Fiefildem) jsem si spravil chut.Po prvnim shlednuti jsem hodnotil na 80 ale byl jsem hodne zklaman.Po druhem shlednuti jsem si film patricne uzil,nebot jsem sel na sci-fi a ne na nejocekavanejsi film tohoto roku.Tento cejch si Prometheus vydobil diky sve dokonale kampani.Ano,to filmu nehorazne ublizilo,stejne jako ze film mel premieru uz tyden pred premierou v USA.To se podle me odrazilo i na trzbach.Na Promethea se valili nejruznejsi negativni recenze.Celosvetova premiera by byla lepsi.Presto si tento film u me zaslouzi VELKE uznani co se tice ratingu a rozpoctu.Srovnavani s Alienem se Prometheus asi nikdy nezbavi,coz mu take skodi,nebot Alien byl genialni.Noomi Rapace zahrala opravdu presvedcive a povazujuji za jednu z nejlepsich herecek soucasnosti.Ridley Scott by si zaslouzil Oscara(pokud by se takovy udeloval) za nejlepsi rezii s hodne spatnym scenarem.Vsichni se na tento film pripravovali perfektne(herci a hlavne Ridley) a pak to vse zazdil Lindelof.Film se filozoficky netvari,jde pouze o poctu Kubrickovi.Ridley po dlouhe dobe natocil film,kde se s tim nemazlil a v dnesnim Hollywoodu nema Prometheus (zatim) konkurenci.Film mohl byt o hodne lepsi,dalo by se to nazvat promarnenou sanci,ale to by jsme se mohli bavit o vice filmech.Verim v Promethea 2.Ale nesmi u toho byt uz Lindelof!!!!!!
Vetřelec (1979)
Nelze to jinak.Jasnych pet
Blade Runner (1982)
Do filmu se musite vcitit.Davam za ctyri hvezdy.Po dalsim shlednuti opet zvysuji.Ridley Scotta zachytil opravdu ponurou atmosferu!Pro me se stava Blade Runner NEJkultovnejsim filmem Ridleyho Scotta a budu muset upravit svoje TOP 10.
Daisy Diamond (2007)
Ty kravo,sila.Nemuzu hodnotit.
Stud (2011)
Nenominovani Fassbendera na Oscara je dalsi z obrovskych preslapu!!!!!!!!!!!!!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Jedna za film,dve za genialni hudbu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Spatny.Tohle si lide co na Alienovi pracovali nezaslouzili.