Recenze (459)
Klub sráčů (2000)
Ne! Ne, ne, ne, ne, NE! Při sledování se mi doopravdy dělalo nevolno, tudíž jsem to ani nedokoukala do konce. Bohužel? Bohudík!!
Panic je nanic (2006)
Tento film neměl být nikdy natočen.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Rimmer je mojí láskou od prvního dílu, v podstatě na seriál koukám hlavně kvůli němu.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Zvracim už jen při pohledu na obrázek s Norrisem. Natož abych ho sledovala 45 minut. To bych se pak asi musela jít zastřelit.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Jakmile náhodou přepnu na Novu, kde náhodou běží Kobra 11 s nesmrtelným Simirem, tak přepínám. A to už není pouhou náhodou.
Avatar (2009)
Tuctový příběh, který mě nijak nenadchnul. Ovšem po vizuální stránce .. nemám slov. Chvílemi jsem ztrácela pojem o tom, kde vlastně jsem. Zda v kině nebo mezi všemi těmi zvláštními rostlinkami. Z kina jsem odcházela s očima skoro vypadlýma z důlků a jediná věta, kterou jsem byla schopná pronést byla: "Já chci být taky Avatarem!" :D
Sex ve městě 2 (2010)
Některé pasáže byly opravdu vtipné. Ale bylo jich zatraceně málo. Kim Cattrall jako Samantha mi ve svém věku přijde už opravdu trapná. A sexy? Absolutně ne. Navíc mi tu prostě chybí ten New York. Asi raději zůstanu u seriálu.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Mám ráda filmy s historickou tématikou. Ale tohle.. proboha co to bylo? Chvílema mi to přišlo, jako slátanina Gladiátora, Tróji a Spidermana dohromady. Ani ne v polovině jsem skoro usnula. Ještě že jsem na to nešla do kina. Neřekla bych, že je to úplný odpad, ale nechci dát ani jednu hvězdičku, protože nevím, jak bych jí zdůvodnila.
Zakletý v čase (2009)
Moc se mi to líbilo. Ale přiznám se, že jsem se v kině občas trošku ztrácela v ději, takže jsem se na to musela podívat ještě jednou. Příběh více než silný. 98%
Hříšný tanec (1987)
Když mi bylo asi 14, chtěla jsem si vzít Swayzeho za muže, protože tak krásně kroutil prdelkou :D Rozhodně jeden z nejlepších tanečních filmů. Roztomilý, vášnivý, dojemný, sexy .. 100%