Recenze (439)
Skrýš (2010)
Takyto zaujimavy film mi usiel po 10 rokoch od natocenia som ho nasiel viacero podobnych filmov
Správní chlapi (2016)
Takyto bez hlavy a paty zbytocny film som uz dlho nevidel aj ked s hercami co s toho ked to ani film vlastne nebol nuda nuda nudaaaa
Zloba: Královna všeho zlého (2019)
5dx 3d fantasy zazitok
Terminátor: Temný osud (2019)
4 akcne bitky videl na 4dx chybalo tam 3d
Addamsova rodina (2019)
Zatial som nevidel tak nehodnotim len aj vam vadi larch a gomez ako vyzeraju keby sa aspon podobali na ten ciernobiely serial ale ten gomez nebol nikdy taky tlsty ved to uplne vadi este pred zhliadnutim
Casino.sk (2019)
Akoze dobre to zacalo malo to par svetlych momentov a to je vsetko velky blokbaster a nic s toho pointa ziadna neoplati sa vidiet v kine za 8.50e v ziadnom pripade ani zadarmo v telke strateny cas a nezmyselnost tohto pocinu fajn mozno len vizualizacia. Aka dokaze byt masivna kampan na bilboardoch ucinna
Anna (2019)
Velmi vydarena vec takyto priebeh a koniec som v spionaznom zanri este nevidel
Potomci lidí (2006)
Wtf ???
Mládí (2015)
Co to je tazkopadny film
Bohemian Rhapsody (2018)
Vsetko bolo super naozaj ako keby zo zakulisia len mi tam chyba ten koniec zial aj ten pad tych poslednych 6 rokov ukazali ten vrchol ale chcelo to vidiet aj ten pad