Oblíbené seriály (10)
Candy Candy (1976)
Červený trpaslík (1988)
Tři kamarádi a Jerry (1999)
S tímhle seriálem to je jak s bullteriérem. Grafika je tak ošklivá až je krásná a k ději a příhodám tří kamarádů a Jerryho se hodí dokonale. Co se týká českého dabingu, Trávníček by za něj měl dostat nějakou cenu, bez něj by to stálo za starou belu. A mezi tím, co se jetix měnil na tu úchylárnu, které se říká Disney channel, byl tenhle seriál v tu dobu jediný, na který se dalo dívat a bavit se u něj a nepřipadat si jak úplný dement.
Oggy a škodíci (1998)
Simpsonovi (1989)
Klíšťák (1994)
Klíšťák je pro mě legenda a srdcovka, jak hlavní záporňák s židlí místo hlavy, tak Americká vlastenka a všichni ostatní "superhrdinové" a superpadouši stojí za to. A nemluvě o Klíšťákově pomocníkovi Arturovi (to je ale roztomilý králíček, "já nejsem králíček, já jsem mol")
Šogun (1980)
Příběhy včelích medvídků (1984)
Život s Louiem (1995)
Samozřejmě, že je ten seriál dost naivní, ale to je na něm moc pěkný. Představte si život druhého nejmladšího z jedenácti dětí s přemoudřelým otcem - válečným veteránem a maminkou, která pořád vaří. A všechny ty vzpomínky na tábory s podivnými vedoucími, padouchem Glennem Glennem a na krávu, která na to kápla. Super.