Recenze (128)
Vikingové (2013) (seriál)
Výborný G. Byrne. Trošku pomalejší první 3 epizody, potom už skvělé historické drama. Vynikající osmý díl o přiblížení vikingské kultury. Perfektní zakončení série. První série - velmi slušné 4 hvězdičky. 80 %. Doufám, že druhá řada bude ještě o malinko lepší a já budu moct udělit plný počet. -- Tak druhá řada o moc lepší nebyla. Opět platí, že první půlka je taková pomalejší a nudnější a ve druhé se to rozjede. Pokud by si to tu kvalitu udrželo po celou sérii, bylo by to na vyšší hodnocení. Druhá série: 80 %.
Krok za krokem (1991) (seriál)
No jo, krok za krokem. Můj nejoblíbenější seriál z dětství. Každý díl jsem viděl minimálně 5x. Jeden z mála seriálů, který je v češtině lepší, než v originále :)
Tahle země není pro starý (2007)
Jeden z mála filmů, kde je první půlka lepší než druhá. Excelující J. Bardem.
P.S. Miluji Tě (2007)
Scény H. Swank s G. Butlerem nebo s dvojníkem J. Bardema (:D) byly luxusní. Ten zbytek byla taková trošku kašička, pro příběh jistě nezbytná, ale pro diváka ne tolik zajímavá (hlavně ty dvě místy otravné kamarádky). To neplatí o posledním rozhovoru matky s dcerou, který dohání k slzám. Celkově jsem ale z toho filmu měl u závěrečných titulků skvělý pocit. Lepší čtyři hvězdičky.
Rain Man (1988)
Byl to velmi příjemný film a ani na chvilku jsem se nenudil, ale na pět hvězdiček mi to nepřišlo. Dustin Hoffman zahrál brilantně, Tom Cruise taky super.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
"And when you're gone, you stay gone, or you be gone." Dlouho se mi nestalo abych si musel nějaký film pustit po takové krátké době znova. Vynikající hlášky, herci, děj. Oblíbené kapitoly: Vincent Vega and Marsellus Wallace's Wife, The Gold Watch. -- Na třetí zhlédnutí: zasloužený kult.
Jedna mezi oči (2012)
Závěrečný souboj se sekerami je luxusní záležitost. Jason Momoa je v tomhle snímku rozhodně nejcharismatičtější. Škoda, že ty cool scény zabírají jen poslední půl hodinku a to před tím nudí k smrti. Sice se na to už nikdy nepodívám, ale kvůli Jasonovi tam přidávám ničím nezaslouženou půlku hvězdičky navíc. 2,5*.
Kill Bill 2 (2004)
Kdyby tam bylo trochu těch krvavých soubojů jako v jedničce, tak to mohlo být i na 5*. Chybělo mi tam nějaké to kulervoucí krvavé zakončení, jinak skvěle vygradovaná podívaná, Budd byl dokonalý padouch.
Kill Bill (2003)
Úvodní dialog kapitoly s Hattori Hanzo byl luxusní. Useknutá ruka taky super. Luxusně natočené souboje a orgasmicky působící vizuál (zvláště ten zasněžený dvorek) ale nemůžou vynahradit ostatní složky filmu.
Gauneři (1992)
Zajímalo by mě co na tom filmu je tak úžasného, že má 86 %... Postava Harveyho Kaitela mě ale bavila. Kvalitní herecké výkony. Jinak úplně průměrný film.