Poslední recenze (6)
Batman (2022)
Pubescentáltní verze příběhu, který za posledních 15 let natočili 4* (a lépe). Ač se snažím, nemohu přijít na jediný důvod, proč by film měl existovat. Jedná se tedy, filozoficky, o odpad, nicméně jedna hvězdička je za 'zelenáčství' mladého báťátka a jedna za filmařinu jako takovou a za to, že pokud je vám pod 25, bude se vám to asi líbit.
Sabrinina děsivá dobrodružství (2018) (seriál)
Shlédnut díl a půl (po scéně v jeskyni a následném rozhovoru, který VELICE SKRYTĚ """"""""naznačil""""""""", že muži se žen bojí, protože jsou moc silné, jsem to musel vypnout). Spíše než kategorie fantasy/horror/thriller bych volil gender studies 101: men suck girls rule, a seriál bych přejmenoval na Sabrinina děsivě napsaná dobrodružství. Seriál spíše působí jako výlev tumblr holčiny na youtubu než jako kvalitní a seriózní počin. Před 15 lety, když by to bylo poprvé, by to třeba i zaujalo, ale jelikož dnes se takto profiluje celá řada pořadů (a spousta z nich mnohem lépe napsaných), tak to spíše vypadá jako snaha o podojení příslovečné krávy.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Jedna hvězdička za Adama Drivera, který celý film jednožnačně táhl. Všechno ostatní je odpadní voda.