Recenze (209)
Nepřítel státu (1998)
Vynikající akční podívaná. Na začátku se nadechnete a vydechnete až na konci.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Co k tomu říct. Kaufman je genius, to víme všichni. Carreyho výkon je minimálně dokonalý, Kate je nadherna. Poctivých pět hvězd!
8 MM (1999)
Odpudivé, nechutné, zvrácene...takže za 5:-)
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Zásadním plusem tohohle snímku je, že ho Seagal "opustí" hned ze startu ! ! ! Ale jinak průměr.
Aljaška v plamenech (1994)
Je naprosto zbytečné hodnotit filmy se Seagalem...
Bournův mýtus (2004)
Povedene pokračování. Neztrácí to dech. A Damon je opět skvělý.
Agent bez minulosti (2002)
Parádní akčňák s příjemným překvapením v podaní novodobého akčního hrdiny. Matt Damon by mel hrát více takových rolí. Skvělý příběh, hudba, herci. Dobrej film!
Batman začíná (2005)
Nechápu, jak tady někdo může napsat, ze tohle zpracování Batmana nedosahuje kvality předešlych dilů...Ano, vlastně mate pravdu, nedosahuje té "kvality". Batman Begins je minimálně o třídu lepší než všechny ty rádoby netopýrské sračky, které kdy byly natočeny (včetně Burtnova filmu). Batman začína je ze všech nejrealnější a to je to, co se mi na něm tak moc líbí. Samozřejmě velkou zásluhu na tom má režisér Chris Nolan + scénarista David S. Goyer. Bale (jednoznačně nejlepší netopýří muž), Caine, Freeman, Oldman, Murphy a hlavně Liam Neeson předvádějí, že jsou zatraceně dobře zvolení herci pro tohle temně ponuré drama. Kapitolu, ke které je zbytečné se nějak více vyjadřovat je hudba perfektně pracující dvojice Newton Howard - Zimmer. Pro mě film roku 2oo5.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
I takhle se dá řešit rodinná krize.. Chemie mezi hlavními hrdiny funguje na 100%, skvěle hlášky, skvělí herci, skvělá komedie!
Kmotr II (1974)
De Niro exceluje.