Recenze (100)
Skyfall (2012)
Tak tento díl mi přijde jako jeden z těch nejpovedenějších. Je to sice o trochu slabší než Casino Royale, ale rozhodně lepší než Quantuf of Solace. Jenom škoda toho konce. Ten je dost smutný a citově zasáhne. Jinak musím říct, že nejde jinak než 5* A kdyby to šlo, tak klidně i deset.
Válka skladů (2010) (pořad)
Docela zajímavý pokoukání. Jak se parta američanů rve o garáže narvané věcmi. Nejlepší a nejsympatičtější je tady Barry a taky Jarrod s Brandy.
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Ach bože. Co se to stalo. Kam ten svět spěje. První dva díly by ještě celkem šly. Hodně tomu dodávala dvojice Depardieu a Clavier. Ale jakmile vyměnily herce Asterixe, tak to stojí za ..... Ani nechci říct za co.
Robinson Crusoe (2003) (TV film)
Tato verze mi přijde úplně něco jiného, než předchozí filmy. Asi to bude tím, že tady hraje Pierre Richard, a děj je celkově takový poklidnější.
Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
Moc pěkné dílo. Cesta do hlubin študákovy duše spolu s filmem Škola, základ života patří mezi klenoty české kinematografie. Takováto díla se už jen těžko překonávají.
Na dobré stopě (1948)
Tento film nebyl zase až tak hrozný. Je teda pravda, že kvalita je hrozná, ale co se dá čekat od té doby.
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Zase tak špatný není. Je to lepší než Ulice, nebo Ordinace. Alespoň tady je dost herců, kteří se ještě neokoukali.
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Je zajímavé sledovat, jak tito dva borci (a jejich tým) boří mýty, o kterých si člověk celý život myslel, že jsou pravdivé. Perfektní a skvělej pořad.
Kontakt (1997)
Zde na tomto filmu je vidět, že dobrý a pěkný film jde natočit i bez hektyckého děje. Film působí klidně a svěže, ale ropzuhodně ne utahaně. Excelovala ze Jodie Foster. Uměla to perfektně zahrát, a ztěží bych si dokázala na jejím místě představit nějakou jinou herečku, či celý film jinak herecky obsazený.
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Úžasnej filmek. Pokaždé se na něj rád podívám. Jak doma. tak i v cizině.