Recenze (100)
Kurt strašně zuří (2008)
Vzhledem k tomu, že mám rád animáky, a že většina animáků je z ameriky, tak dávám 5*. Mě se prostě animáky Kurt strašně zuří, a Terkel má problém prostě líběj.
Plán 9 (1959)
Sije je to nejdebilnější film všech dob, ale zase na druhou stranu....?? Po filmu jsem si řekl, že blbější film už asi nikdy neuvidím, ale musím říct, že se mi to jinak vcelku líbilo. Taková perfektní naivita a blbost je okouzlující, nikde jinde už se asi nenajde.
Kytice (2000)
„Spíš, má panenko, nebo bdíš? Hoj, má panenko, tu jsem již! Hoj, má panenko, co děláš? A zdalipak mě ještě znáš, aneb jiného v srdci máš?“ Kytice je prostě úžasný dílo. A nejlepší balada je Svatební košile s Karlem Rodenem, kde zahrál perfektně mrtvolu.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Já si nemůžu pomoct, ale mě se tento seriál líbí. Některé díly jsou sice slabší, ale některé jsou na hodně dobr příčce. Za zmínku stojí díly jako: STUDNA, RUKOJMÍ V BELLA VISTA a POSELSTVÍ Z NEZNÁMÉ ZEMĚ. Každej ať si na to udělá vlastní názor. Já prostě pět hvězd.
Hrátky s čertem (1956)
Kdykoliv dávají tuhletu pohádku, tak ji nevynechám.A to ji můžou dávat třeba pětkrát do roka. V dnešní době to je už prostě klasika. Pan Vinklář, pan Bek a ostatní. Prostě pohádka jak má bejt.
Proces H (2009) (seriál)
Rád bych takovýto dokument viděl třeba i o procesu s Rudolfem Slánským. Myslím, že by to taky mohlo bejt zajímavý. Jinak tento dokument je vynikající. Ukazuje, že komanči mohli všechno. Kdokoliv se jim postavil do cesty, nebo zbrzdil stádo, tak ho jednoduše odstranili.
Hledání ztraceného času (1991) (seriál)
Nádhernej dokument z našich dějin. Vždycky se rád podívám, protože to stojí za to.
Vinnetou se vrací (1998) (TV film)
Něco tak blbýho a pitomýho jsem snad ještě neviděl. Ikdyž atomový vlak a Titanic II se taky derou na vysoké příčky co se debility týče. Pierre Brice zde opravdu zklamal a doufal jsem, že se nikdy k ičemu tak příšernému neupíše.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Že moc detektivkám nefandím, tak musím říct, že Vraždy v Midsomeru jsou unikátní vyjímkou. Svou na detektivky nezvyklou délkou dílu, střihem, režií a herci si musí podmanit kde koho. A takovývh seriálu jako jsou vraždy je v televizi málo. Nejde jinak než za pět hvězdiček.
Ztracená budoucnost (2010) (TV film)
Jééřišmarjáá. To je tak příšerně blbej film, až to bolí. No ale co naděláme. Alespoň ta jedna gvězda, že tam hraje můj oblíbenej herec Bean.