Recenze (100)
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Totálně perfektní japonská show. Pamatuju, jak jsem to jako malej hltal o 106. Dnes, když už jsem větší už jen o 105. Ale pořád to neztrácí svojí zábavnost. Prostě za pět hvězd.
Leon (1994)
Když jsem Leona viděl poprvé řekl, jsem si, že nic moc. Ale s odstupem času jsem změnil názor. Hodně zde září vynikající Jean Reno, kterému role padla jako ulitá. A zde ještě hodně mladá Natalia Portman ve své první filmové roli filmu dodává zvláštní kouzlo. A nesmí chybět ani perfektní Gary Oldman.
Atomový vlak (1999) (TV film)
Škoda mluvit.
Šumná města (1995) (seriál)
Tento pořad se opravdu povedl. Je vidět, že Vávra je od fochu. Tedy architekt. Pořad baví nejen střihem, ale baví hlavně i Vávra někdy více, někdy méně svým rýmovaný projevem. Stojí to za to.
Titanic II (2010)
Jako fanda Titanicu musím říct, že tento film je totální sračka a ztráta času. Zbytečný se vůbec zmiňovat.
Pevnosti (2010) (pořad)
Tak tady u toho pořadu se teda hodně sekli tématem. Je vidět, že si nedali moc práce, aby si něco o těch pevnostech zjistily více. Připadlo mi to, že vždy jen tak zabrousili těsně pod povrch a nic víc. Už nikdy víc.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Je škoda, že už to všechno skončilo. Harry Potter je celkem povedená sága. A věřím, že se pa pár let stane tím, čím jsou dnes třeba Hvězdné války. Ještě že tehdá před několika lety nezůstalo u plánu natočit jenom jeden film a Harry Potterovi. Díky moc za vše.
Živí nebo (ne)mrtví (2007)
Tady jsem se v mnoha případech upřímně zasmál. Celkem povedený dílko. Není to sice na neustálé koukání, ale tak sem tam občas pustit si to, také není od věci.
Pomsta živých smolařů (2004)
Další z řady německých snímků o kterých jsem si řekl, že to nebude nic moc a spíš nic než moc. Opak je ale pravdou. Pobavilo, zasmál jsem se, tudíž dávám čtyři hvězdy.
Trosečník (2000)
V tomto filmu je vidět, jaký je Tom Hanks perfektní herec, který nenudí. Dokáže z každé role vyždímat maximum. Tuto nevyjímaje. Nemohu jinak než pět hvězd.