Recenze (11)
Železná srdce (2014)
Těžké zklamání, moc žvatlání a málo tankových bitev ... těšil jsem se a byl zklamán
Pařba na třetí (2013)
Hodně slabé, je pravda, že jednička byla luxus i dvojka byla ok ... prostě u některých filmů je prostě lepší zůstat jen u jednotky :-D , proto slabá 2
Mighty Boosh (2004) (seriál)
WTF ... trapné
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Musím uznat, že jsem čekal více. Nebýt pár triku, nedalo se vlastně nač dívat. Musím , ale vyzdvihnout Seana Penna , který to zahrál bravurně. Jinak slabý SLABÝ PRŮMĚR .. proto 3 hvězdy .
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Vratte mi 2 hodiny mého života !!!!!
Inspektor Regan (2012)
Super kriminálka, napínavý děj a ano miluji drsnáky ....
Válka Bohů (2011)
Dal jsem jednu, díky počítačové animaci... :-O .. jinak trapný příběh a strašný děj !!!
Správci osudu (2011)
Lituji času u tohoto filmu. Nechápu, nač tam zaváděl děj sci-fi . Obyč romantika by stačila.
Ptačí klec (1996)
Pecka, bomba a žužu paráda :-D
Limit (2010)
Cervenak : Úplně souhlasím. Film má rychlý sled a až na pár věcí ( asi moc u filmu přemýšlím ) byl film supr. A ano, nejvíc mě těšilo, že tam nebyla žádná mě známá tvář...