Recenze (345)
Císař a vrah (1998)
Mentalitu asijských národů jsem nikdy úplně nepochopil a v tomhle filmu jsou všechny její znaky vyhnané do extrému. Ať už romantika střídaná s násilím či chaotický děj, vše vytváří krásně natočenou nudnou spatlaninu, kterou jsem nebyl schopen dokoukat.
Záhada Blair Witch (1999)
Klasický příklad toho, že i za málo peněz se dá udělat hodně muziky....a že je to muzika opravdu hrozivá!
Král Škorpión (2002)
Akční podívaná, která mimo akci nenabídne prakticky nic.
Noční můra v Elm Street 3: Bojovníci ze sna (1987)
Zdařilé pokračování Freddyho krvavé série.
Sliz (1988)
Jen kvůli těm krásným nadčasovým efektům dávám 4*, příběh je klasický americký horor ale srdce milovníka žánru musí zaplesat radostí:)
Maska (1994)
Humor, který se vám v dětství zdá k popukání, bohužel s léty trošku ztrácí na působivosti.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Tak neotřelý nápad jsem už delší dobu ve filmu nezaregistroval. Navíc kvalitní obsazení a schizojdní průběh mě naprosto uchvátil.
Kabinet doktora Caligariho (1920)
Společne s Upírem Nosferatu dva hororové skvosty.
Dentista (1996)
Zajímavý námět na horor, bohužel výsledek až tak dobře nedopadl.
Všichni dobří rodáci (1968)
Ani krásná příroda a pohodové prostředí moravské vesnice nezmění uvažování některých lidí. Top of the czech movies.