Recenze (345)
Utrpení mladého Boháčka (1969)
Landovský hraje křupana naprosto fantasticky :D
Bezstarostná jízda (1969)
Trip na hřbitově je prostě dokonalý a závěr mi otevřel pusu dokořán.
Lekce Faust (1994)
Jsem rád, že český režisér dokázal tak umě zfilmoval Fausta a já v tomhle filmu pokaždé najdu něco nového. Navíc Petr Čepek v hlavní roli a fámy o vlivu filmu na jeho smrt dodávají celku jakýsi transcendentální punc.
Requiem za sen (2000)
Můj nejsilnější filmový zážitek vůbec. Po dokoukání jsem se musel rychle zvedout a vypadout z baráku jinak bych si prohnal kulku hlavou.....nikdy nebudu brát drogy mami, přísahám :D
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Tak tohle je trip jak cyp!Nejlepší komedie o drogách.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Krvavé, nechutné, vyzývavé, dekadentní ale nejlepší!!!!
Kouř (1990)
Miluji Divadlo Sklep... a právě tenhle snímek nabízí přesně tu porci humoru a hlášek, na které se prostě nezapomíná a u táborových ohňů budou znít navěky.
Božský Bruce (2003)
I když se najde spousta vtipných momentů...stále je to pouze průměrná komedie.
Yes Man (2008)
Příjemná oddychovka s mým oblíbencem.
Muž na Měsíci (1999)
Hrozně dlouho jsem se na tenhle snímek těšil. Po zhlédnutí ale přišlo hořké zklamání. Už dlouho mi film tak nesedl a přitom Jim hraje o sto šest.