Recenze (12)
Rychle a zběsile 9 (2021)
Kdysi jsem měl ságy Rychle a Zběsile fakt rád tak nějak do té doby, když tam hrál ještě Paulie W. to bylo docela koukatelné a taky už krapet přitažené za vlasy. ALE tohle co z toho od té doby dělají větší pí*ovinu za druhou, která vlastně ani jednou nemá smysl, Věčně opakující se poslední jízda, která ani není poslední a další nesmysly co už s autama nemají nic společného jako na začátku ságy. Každým dalším dílem si říkám, už nedělejte další díl jenom to kurvíte a bum přijdou s dalším dají větší kalibr (zde vesmír), co bude v F10 ?? Warp pohon ? Budování hvězdy smrti ? Nebo souboj s Carnetem ?
Mother's Day (2010)
tak jsem si myslel že to bude opravdu fakt něco, ale už v první snaze o přetočení situace to postrádá logiku, postavy u toho absolutně nepřemýšlejí, xkrát byla snaha otočit to v dobrém a stejně se nic nedělo jen aby se film dal roztáhnout na 2 hodiny.... za mne zklamání fakt
Assassin’s Creed (2016)
Film je spíše pro fanoušky serie Assassin's Creed ....... jelikož jsem velký fanoušek této ságy pro mne byl film naprosto užasný a za mne velká spokojenost .... a ano tvůrci jelikož Ubisoft si to vzal celé pod sebe tak nám nastolil to co jsme ve všech hrách odmítali a to byla součastnost, kde chtěli taky už konečně dovysvětlit co se děje..... za mne tedy AC krásný snímek a velká spokojenost přeji to Ubisoftům a jen tak dále stejně jako to bylo u her tak věřím že tady se učí ze svých chyb a další snímek by mohl být zas o něco lepší :)
Živí mrtví - Jednoho dne už nebudete (2016) (epizoda)
ikdyž jsem tyhle dvě osoby čekal že umřou (nekoukal jsem se od doby co skončila 6 řada na novinky o twd žádné fotky atd... ) stejně sem byl hooodně překvapen každopádně za mne 5* za luxusní začátek a uvítní do 7 řady walking dead !!
Muž z oceli (2013)
Jako Supermana fakt opravdu moc nemusím, prostě chlápek s červenou pláštěnkou a červenýma holinkama, ale musím říct tady se Zacku Snyderovi konečně povedlo pěkné dílo, které mi opravdu chytlo od začátku do konce.
Živí mrtví - Není úniku (2015) (epizoda)
po pauze to byl opravdu luxusní díl hned ze začátku pořádně nakopl a udržoval si opravdu adrenalinové napětí :3 fakt se povedlo
Živí mrtví - Od začátku do konce (2015) (epizoda)
zakončení podzimní a zimní poloviny pěkné hezký dějový zvrat a opět zakončeno největším napětím na které se musí počkat až do března :D ...každopádně za mne 5* spokojenost :)
Vikingové - Mrtvý (2015) (epizoda)
naprosto užasně zakončená 3 řada v podání skvělé imitace ragnara, a rolo opět nepřekvapil hodnocení je opět 5/5
Bláznivá střela - Amerika v ohrožení (2008)
Za Leslieho Nielsena dávám 1* jinak film velký propadák
300: Vzestup říše (2014)
Příběh byl dobře vymyšlený, obsazení se mi taky líbilo i to, že se to hezky propojilo s původní 300. Nejvíce co mi zklamalo byly ty souboje, kde lítají hektolitry krve, ještě tak komicky vytvořené, a přitom žádná řezná rána v těle ?! Tak to je trošku smutné