Recenze (282)
Zpřítomnělí (2019) (seriál)
Na pět to není, ale vzhledem k místním uctívačům SPD, kteří sem ládují odpady jen proto, že věří, že seriál je nějakou obhajobou migrace, tu hvězdičku přidám...
Jak si nepodělat život - Beze stopy (2019) (epizoda)
K pěti hvězdičkám by mi stačilo jen vědět něco více o postavě, kterou skvěle (jak také jinak) zahrál Ondřej Vetchý. A ještě mě trochu rozčiloval ten mizející sníh.
Vlastníci (2019)
Wow
Nebe s.r.o. (2019) (seriál)
Doslova boží
Smrtící oteplení (2008)
Musím se pochválit! Zvládnout tohle do konce je skoro nadlidský výkon...
Vyprávěj (2009) (seriál)
Celkem mě mrzí, že tady má seriál relativně nízké hodnocení. Možná mladší ročníky to asi nebavilo?! Těžko říct! Každopádně celkově vzato je seriál velice povedený, a rozhodně patří k tomu nejlepšímu, co tady kdy vzniklo. Některé komentáře tady jsou vyloženě trapné, a komentující si radši měli ušetřit čas a námahu, a jít se dívat na Kameňák!
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Celkem slušná legrace, a britská Bětka Trojanová jako ségra Stathama taky potěší...
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Boží
Teroristka (2019)
Fakt jsem se bavil, jako u českého filmu již dlouho ne! Hvězdička navíc za skvělou hudbu: sice vykradeno od Santaolally po Morriconeho, ale to mi vůbec nevadí. Líbilo se mi to
Hellboy: Královna krve (2019)
Achichouvej, to byla sračka! Nehrát v tom má láska Milla J., tak snad dávám odpad. Nicméně teda aspoň hvězdička navíc za pěkný ksichty všech potvůrek, a hvězdička za Millu, která je prostě nejvíc! Jen teda mohla ukázat víc, než jen takovej slabej výstřih.... Hellboyovi s Perlmanem to nesahá ani po kotníky!