Recenze (282)
Interstellar (2014)
Eeech, nevím no! Prostě zklamání
Nástrahy velkoměsta (1984)
Naprostá klasika! Věřím, že mladší ročníky to moc neocení, ale pro mě je to kult! A Töpfer je prostě boží
Logan: Wolverine (2017)
Takový trochu Last of us! :-)
Kong: Ostrov lebek (2017)
Normálně jen tak za 3,5 - jenže John C. Reilly je tady prostě boží a Hiddlestoneovi jsem to překvapivě sežral
Trpaslík (2017) (seriál)
Opět klasika! Banda Burešovců nepřenese přes srdce 135 korun a nasadí odpad! Je mi z vás zle! Hlavně nezapomeňte jít na další Kameňák...
Ant-Man (2015)
Mašinku Tomáše miluju
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Skvělá parodie
Skleněné peklo (1974)
Film, který jsem viděl poprvé asi v 10 letech. Zapříčinil mou "úchylku" ve všem katastrofickém a apokalyptickém, a já jsem za to vděčný :-) Můžu vidět kdykoli a kdekoli.
Záměna (1983)
I po padesáté skvělé!
Modré stíny (2016) (seriál)
Nevím, co by většina z vás ještě chtěla?!? Zůstaňte si u nováckých seriálů a nekažte tady hodnocení po 20 minutách jednoho dílu, který jste viděli....