Recenze (174)
Válka policajtů (2024)
Ešte o niečo lepšie, ako pred pár rokmi film Sviňa. Asi to bude tým, že hlavnou témou tentoraz nie je politika ako skôr prežívanie bežného človeka za podmienok, ktoré vtedajší politici nastolili. To dáva priestor i na zaujímavejší príbeh. Východné Slovensko je originálne miesto deja ,viacero filmov by sa mohlo natáčať v tomto prostredí.
Zapadákov (1971)
Poňatím príbehu to prekonáva i dánsky Another Round. Veľmi zábavný film o alkoholizme.
Ferina Lišák (2023) (seriál)
Čím bol Black Sails pre Treasure Island je Artful Dodger pre Olivera Twista. S tým rozdielom že v jednom ide o prequel a v druhom o sequel. Dodger dobre mixuje heist scény s historickým zobrazením medicíny 19 storočia a je to zábava sledovať.
Gen V - Godolkinova univerzita (2023) (epizoda)
Také že nič moc prvé diely. Ani neurazí, ani moc nepoteší. Trochu sa tam dejú i aspekty woke culture čo v The Boys naštastie nebolo.
Flash (2023)
Film našlapaný spôsobom, že rozmýšlate čo tvorcovia brali za halucinogénne drogy počas natáčania. To platí o úvodnej akčnej scéne kde náš hrdina musí zachrániť (netypicky) istý počet ľudí a pokračuje ďalej celým snímkom. Ak niekto čaká ďalší Tenet bude sklamaný keďže film pripomína viac Iron Man 3, Strážcov Galaxie alebo Deadpoola. A samozrejme Batman Michaela Keatona poteší a má dosť scén napriek tomu že má v deji logicky protagonista väčší dôraz než on.
Avatar: The Way of Water (2022)
Oproti prvému dielu dosť nudný film. Akoby tomu chýbal zaujímavejší konflikt a epickosť a bolo to viac zamerané na efekty v scénach pod vodou. Väčší dôraz na akciu a menej sa venovalo postavám a atmosfére. Stephen Lang bol fajn v prvom diely ako záporák, no tu už akoby len opakoval to čo bolo videné predtým. Bolo by fajn do ďalších pokračovaní vymyslieť už aj niekoho nového (v podobe Vin Diesela napr).
Avatar (2009)
Film roku 2009
Henry Fool (1997)
Film ktorý zaujme a nie je možné sa od neho odtrhnúť. Henry Fool ako človek ktorý zdanlivo len využíva dobročinnosť Simona Grimma, no dokáže ho inšpirovať a dokopať k presadeniu sa v literárnom svete. Napriek tempu filmu, ktoré občas kolísa, ide o veľmi zaujímavý príbeh.
Catwoman: Hunted (2022)
Velmi dobré spracovanie Catwoman. Príbeh plný hlášok, čomu lahodí i vhodne zvolený dabing hlavnej postavy v podaní Stephanie Beatriz a taktiež poteší i Jonathan Banks ako BlackMask.
Batman (2022)
Zážitok.