Recenze (146)
Spojenec (2006)
Celý film se mi honilo hlavou co teď se chystám napsat do tohoto komentáře. Tolik filmů je o vkradnutí různých bank a podobných institucí ale tohle si poravdu zaslouží pozornost. A ted tak věta která se mi honila hlavou. Ten film je tak jednoduchý až se prostě geniální.
Ta naše povaha česká (1993) (pořad)
Jistě že zálež jaké je dané téma. Ale jak je tu už řečeno Skvěle nastavené zrcadlo. Ale jinak pořad který si zaslouží 4*.
Cestou necestou s Miroslavem Donutilem (2007) (pořad)
Donutil je prostě svělý bavič. A tohle je jeho parketa co víc dodat
Talkshow Jana Saudka (2009) (pořad)
Saudek mi opravdu nesedí. Na tyto věci ani vůbec jako člověk.
Hra (1997)
Fincher opět velmi dobře. Nesklamal sice musel potlačit trochu sám sebe ale jinak kvalitní Thriller.
Vůně ženy (1992)
Film se mi moc zalíbil. Opravdu skvělí výkon od charizmatického Al Pacona. Film není žádná přehnaná akce nebo snad Thriler. Také věřím že se film nebude líbit každému. Ale mě si získal. Není to uplně klasické drama. Ale je to film u kterého jsem skvěle zarelaxoval a z radostí ho sladoval. A to si myslím že v dnešní době už tolik filmů takových nevzniká. Nejlépe to vystihuje popisek na obalu DVD. Vůně ženy je film který pohladí na duši a zahřeje srdce.
Robin Hood (2010)
Film neni špatný to určitě né ale přesně jako bych to as napsal já to popsal už Tom Hardy.
Správná volba (2008)
Pro mě sice za 3* ale hodně silné 3. Poměrně me to překvapilo v dobrém slova smyslu opravdu dobrý film a skvělý výkon Madeline Carroll.
Anna a král (1999)
Moc krásný snímek na který se dá podívat v každé náladě moc se mi líbil a proto dávám 4*. Hvězdy taky za opravdu kráskou výpravu a kostýmy , oprávněná nominace na oscara.
Myšák Stuart Little (1999)
Myšák Stuart je jeden z mnoha oblíbených filmů z mého dětství a i když se na to podívám teď pořád mi to příjde stejně dobré tohle si 4* určitě zaslouží