Recenze (80)
Můj vysvlečenej deník (2012)
...po 10 minutach vypnuto a smazano...
Bratři (2009)
Neskutecne plytka sracka.Jedinou emoci co film vygeneruje je nasranost ze 105 minut zivota v hajzlu.
Ultraviolet (2006)
Po 20ti minutach cumeni na nejake intro k beckove hre vypnuto...
Drive (2011)
Vse zacne ruzovymi titulky....Prvni varovani pred tim, ze se muze jednat o homosexualni slataninu. A jedna....Homosexualni rysy hlavniho hrdiny,homosexualni pohledy,homosexualni soundtrack...A nezachrani to ani heteresexualni headshot....Nuda....Todle mit polovicni stopaz, tak se bavim....Joooo, tady slo vlastne o umeni,co?
Deník mrtvých (2007)
Nebyt te neuveritlene protivne,nesympaticke a afektovane pipky s ukrivdenym vyrazem, tak o hvezdicku vice. Takova US alternativa k nasi Vagnerove.Hnus.A tadle blbka, jakozto vypravecka pribehu, cely film mele neskutecne sracky v podobe ruznych moralnich apelu a mouder.To by se jeden vosypal...
Dům ďábla (2009)
Hvezdicka za stylizaci a head shot, jinak strasna sracka a pointa vylozene k nasrani.Ztrata casu.
Happy (2008)
Mno, pocity stejne, asi jako kdyz se 2 hodky koukate na videoklipy Lily Allen....
Nákaza (2011)
Ocenuji v prvni pulhodince exitus Paltrow a Winslet.
Mučedníci (2008)
Skvely film na rozjeti romantickeho nedelniho vecera s pritelkyni.
Paskvil (1997) (pořad)
Asi jedina vec, co stala za koncesionarske poplatky....Jenze pani bolsevici v CT si rekli, ze tudy cesta nevede, Chinaski a Krajca nam tam Otakaro nepovoli a lidi preci nemuzou na takovedle pseudoumelce koukat, ze jo...Radeji to zrusime...Takze ted tady mame sracky jako Meduza, dva dementy v popelnici a neco s tou afektovanou buchtou, co si o to vylozene rika...pecka...