Recenze (233)
Jiný život (2019) (seriál)
Prilis vela "wokeness", ktora neobohacuje pribeh.
Jednotky vesmírného nasazení (2020) (seriál)
Nuda, tie pokusy o vtipy vobec nevychadzaju. Za dve sezony som sa nezasmial asi ani raz. Tretia by bola strata casu.
Funny Games USA (2007)
Predvidatelny thriller nie je thrillerom. Film by si mozno zasluzil 3 hviezdicky za herecke vykony, no scena "dialkovy ovladac" posunula kvalitu filmu na bod mrazu.
Sněhurka a lovec (2012)
Vobec ma to nedostalo do deja. Najhorsia na filme vsak bola hudba, vobec sa tam nehodila. Niekedy som mal pocit, ze som na westerne. Sklamanie
Disaster Movie (2008)
Myslel som si, ze som najhorsi film uz videl. Ale toto vsetko prekonalo.
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Neviem si pomoct, ale pre mna to bolo strasne nudne.
Ganbare! Kickers (1986) (seriál)
Serial mojej mladosti. Vzdy som to pozeral, ked som prisiel zo skoly ;-).
Ong-Bak 2 (2005)
Po tom co som videl Ong-bak, tak som cakal omnoho viac. Bojove scenky boli otrasne, okrem jednej s capoeirou. A to nehovorim o zvukoch pri lamani kosti. To mi pripomina, ze som sa naucil apson sto sposobov ako zlomit ruku ci nohu ;-). Tento film nestoji za to.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Jednoznacne najhorsia cast zo vsetkych siestich. Otrasne bojove sceny, clovek by nepovedal, ze ked ma Lucas tolko techniky k dispozicii, ze to moze byt tak zle. Ale uplne najhorsie na tom bolo to, ze proste viete ako to cele skonci, teda cakate len na koniec filmu, ktory vas samozrejme nicim neprekvapi.
(T)Raumschiff Surprise - Periode 1 (2004)
Niečo ako Der Shuh des Manitu, ale zasmiat sa sem tam dalo.