Recenze (233)
23 kilometrů (2015)
Pokud by to paní režisérka sestříhala na polovinu, mohl být z unikátního nápadu zajímavý film. Takhle z toho vznikl záznam pro rodinu a fan klub hlavního hrdiny, pro ostatní k nepřečkání...
Malá z rybárny (2015)
Notoricky známá story o malém mořské víle zasazená do současného nevěstince v loutkovém provedení. Pro dospělé příliš mravoučné, pro děti příliš dospělé. Tak dost dobře nevím, proč ten film vlastně vznikl. Pro milovníky loutek s nehezkými ostře řezanými tvářemi ale určitě nirvána. MFF KV 2015
Křídla (1966)
Po dlouhé době prožitá katarze. U sovětského filmu z roku 1966!?! Viděno na MFF v Karlových Varech v roce 2015.
Lidská stonožka 2 (2011)
Bezkonkurenčně ten nejodpudivější film, co jsem kdy viděl. Doufám, že režisér a producentka, oba jménem Six, už jsou, nebo brzy budou, bezpečně schováni za branami psychiatrické léčebny...
Fotograf (2015)
Velmi překvapivě vůbec ne špatné! Že by v té Pavláskové opravdu něco bylo?
Slídil (2014)
Skvělý film. Nechápu, jak mohla Gyllenhaalovi uniknout alespoň nominace na Oskara!
Solaris (1972)
Viděno poprvé v roce 2015. Neuvěřitelně toporně zahrané, zejména hlavní mužský hrdina. Jeho kalhoty po příletu na Solaris jsou asi nejstrašnější kostým v dějinách filmu. Pokud bych to viděl v roce 1972 ve filmovém klubu, asi bych se rozplynul nadšením. Dnes nudaaaaaa...
Johnny English se vrací (2011)
O hodně slabší než první díl. Žádné nápady, žádný John Malkovich, žádná Natalie Imbruglia...
Nepřítel (2013)
Po Zmizení velké zklamání. Další Donnie Darko se nekoná. Nepochopitelný a velmi pomalu plynoucí film. Než dokončí Jake Gyllenhaal větu, uplynou věky, i když každý ví, co bude říkat...
12 let v řetězech (2013)
Nakonec jsem se nějak doklikal konce, ale i tak to bylo příliš dlouhé. Scénář bych mohl odvyprávět po páté minutě filmu, no a pak to jen přečkat. Zlotřilí běloši vs. ušlechtilý černoch a nakonec to všechno dobře dopadne...