Recenze (138)
Kdo se ptá? (2024) (pořad)
Co to kurva je?
Poslední závod (2022)
Na české poměry velmi dobře natočený film
Jedeme na teambuilding (2023)
Dal jsem tomu šanci a musím říct, že větší 3,14čovinu jsem za poslední dobu neviděl. Jedna hvězda za huliče Kotka, ktetej to trochu zachraňuje.
Česko na grilu (2024) (pořad)
Zdeňka mám fakt rád, ale poslední dobou vleze do každé sračky, která přinese nějakou kačku. Ano, šéfe! byl formát, který mu seděl, no a pak už to šlo od desíti k pěti. No a tohle je absolutní dno. Tuctová soutěž bez nápadu, špetky inovace, beu jediné vteřiny nějakého napětí. Jo, pecka, budeme se plácat po zádech, že jsme udělali soutěžní dvojice místo jednotlivců. A k čemu jsou tam zen Kem s Barbínou? Úplně k ničemu. Jedna hvězda je za Zdeňka
Její tělo (2023)
Jako musím říct, že natočený to není vůbec zle. A už vůbec se nejedná o špatný film. Ale něco tomu prostě chybí. 🤷♂️
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Ale jo, po prvních 10 minutách to bylo na odpad. Svět uvěřitelnej asi jako slon v krabičce na zápalky, robot s hippie věnečkem na palici, no wtf? Ale dal jsem tomu šanci a nakonec se to na ušmudlaný 2* dokulhalo. Není to žádná pecka, ale účel to splní
Policajt ze školky (1990)
Jo, je to možná hloupý, ale já mám ten film rád. Existuje spousta stupidnějších, který tady mají podstatně lepší hodnocení. A to, že s rozpočtem 20 mil. $ vydělal 10x tolik, taky o něčem svědčí.
168 hodin (2006) (pořad)
A dám jich 5. Už jen kvůli těm kvičejícím levičákům tady, kteří házejí odpady jen proto, že se jim nelíbí, co se o jejich guru Andym dozvědí.
Superdebata: Hledá se prezident (2023) (pořad)
Z prezidentské debaty se udělala šaráda, která není hodno prezidentských kandidátů.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Prohlídka (2022) (epizoda)
Tak větší sračku jsem snad ještě neviděl...