Poslední recenze (5)
Poslední království: Sedm králů musí zemřít (2023)
Udělat místo další řady film, nebyl zas tak špatný nápad, kdyby to nebylo udělané jako rychla rekapitulace. Film, příběh a finále dobrý, hlavně poslední rozloučení z uthredem. Ale nelíbila se mě rychlost příběhu kdy se skáče z místa na místo, uvítal bych aspoň dvoudílný film.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Za mě je to dobrý film, ale tak ohromně nucený humor jsem ve filmu snad ještě neviděl. Každou chvíli jsem očekával smích v pozadí jako v sitcomech. Ten film měl potenciál být velice temný,, Gorr by byl opravdu skvělý zaporak, který by stál i za dva filmy, ale tady z něj udělali směšnou kreaturu.
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Oproti 1 sérii se mě tato líbila mnohem více, příběh je ucelený a lineární, a co se týče srovnání s knihou? Vůbec mě nevadí že je to odlišné spíš naopak vítám to s otevřenou náručí, proč? Když jsem viděl první sérii hry o truny šel jsem do knihkupectví kde jsem nakoupil a přečetl všechny knihy. Později kdy začali vysílat druhou sérii hry o truny zmizel mě ten pocit napětí kdy jsem nevěděl co se stane a opět se vrátil se 7 sérií kdy jsem hltal každou minutu se zatajenym dechem. Ono sledovat seriál který se drží přesně podle knihy kterou mám přečtenou není takový zážitek jako když člověk neví co přijde a u 2 série zaklínače jsem měl ten pocit kdy jsem nervozitou si kousal nehty a napínavě sledoval každou vteřinu seriálu. A co černoši?? Smeju se těm co vadí že nám netflix podsouvá černé elfy a asijské zaklínače, netflix je fabrika na seriály tak musí sáhnout i pro tyto herce když potřebuji digitální monstra a hrady což je drahá záležitost. A nemají takové příležitosti jako např. Peter jackson kterému při natáčení pána prstenů pomáhala v comparsu novozelandska armáda😁. Těším se na další sérii