Poslední recenze (5)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Trochu slabší pětka. Ze začátku se to táhne, tak jsem se děsil, že to bude natahované nic, ale slušně se to rozjede. Jackson si moc dobře uvědomuje, že příběh nemá šířku Pána prstenů a snaží se to dohnat. Kdo je fanoušek, toho to nadchne, je to jako vrátit se tam kde vám bylo dobře a zase si to užít. Co se mimoc nelíbilo, je nový vzhled skřetů (zdálo se mi, že v nich cítím Guillerma) a hlavně, jak jsou masakrováni po desítkách, aniž by někoho škrábli, v některých chvílích to bylo už moc. Ale ty exteriéry...nádhera. Stálo to za čekání.
Barbar Conan (2011)
Dal jsem tři hvězdy jen kvůli začátku. Pak už je to všechno jen klišé a film vás ničim nepřekvapí. Akce je občas zmatená, situace nelogické, ale skutečnou tragédií jsou herci.Na druhou stranu vizuálně film zaujme a po všech těch fantasy a historických filmech, kde i po zásahem osmikilovým mečem neteče krev, díky alespoň za tu digitální.
Pavouci z vesmíru (2010)
Jedinou hvězdičku si film zaslouží za triky a záběry luxování obyvatelstva LA. Jinak nechápu, jak může vzniknout takhle nudný film o útoku obřích emzáků na Zemi. Škoda hodiny a půl.