Recenze (159)
Kapitán Dabač (1959)
Další z vynikajících filmů Paĺa Bielika. Skvělé připomenutí temné historie a výborné herecké výkony, kterým vévodí charismatický Ladislav Chudík 👌!
Tancuj Matyldo (2023)
Pan herec a paní herečka - Karel Roden a Regina Rázlová, skvělý ikdyž pro mě smutný film.
Ben Hur (1959)
Skvělý velkofilm, jen škoda, že nebyl (nemohl být) dabován před ,,revolucí"...... ! Dabing FSB by tohle super dílo posunul ještě o level výš! Slyšet např. p.Holého (Heston v Planetě opic) a dále p.Brabce,;Adamíru, Švarce, Cupáka a pí. Švoemovou by byla velká paráda a umělecký zážitek!!! I tak ale pět hvězdiček tomuhle dílů přísluší, narodil od umělé novinky z roku 2016!!!
Wilsonova 10 (2021) (pořad)
Oáza klidu, pohody a pravdy 👌😉
Aristokratka ve varu (2024)
Solidní oddychovka, za mě o stupeň lepší než jednička.
Vánoční příběh (2022)
Nenáročná, pohodová komedie s romantickým závěrem, kdy i slzička ukápla 🙂.
Medvěd a strašidla (1959)
Další příjemná pohádka na hradě Bouzov.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Lepší průměr z pohádek, které nám poslední dobou filmaři přinášejí.
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Tak u mě dobrý. Spíš než pohádka (v tom pravém slova smyslu) to beru jako pohádkový příběh. Super slovenská krajina a průvodní hudba i závěrečná píseň prostě bomba!
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
U mě dobrý, výborně jsme se s rodinou bavili. Po nepříliš (u mě) vydařené ,,Křišťálové lebce" to byl opět ten ,,starý dobrý Indy". A tentokráte mi ani moc nevadilo, že to bylo ,,počítačově upravováno" ! Za mě velmi dobrý závěr etapy Harisonových dobyvatelů! Dle oblíbenosti bych díly seřadit asi takto: 3, 1, 5, 2 ... 4 !