Recenze (91)
Srpen před bouří (2008)
Mám rád filmy ktoré mi niečo dajú a tento film mi nedal nič, bohužial. Potešil ma Josh Hartnett ktorý tento film ťahá celý čas hore no očividne ťahal málo.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Krucinál! Kenny zabil Smrt! Ty parchante!!!.............Já chci taky obřízku!............Bůh? To je ta největší kurva ze všech!! :)...........K čemu je prdel?? Ke sraní volee!!!..................Držte huby nebo zabiju králika!!! :DDD Chce mi niekto povedať že tento seriál nieje vtipný?? :DDD
Love (2011)
Musím podotknúť, že som sa neuveriteľne tešil a na moje prekvapenie som sa tešil oprávnene, tento film je pravdivý URČITE pravdivý a mne sa neuveriteľne páčil, do bodky vystihuje dnešnú dobu priznajme si, veľké prachy nezarobíš legálnou cestou. Na slovenské pomery skvelé herecké výkony hlavne Nemtuda hmm chalan sa nezdá....A slečna Svarinská??? Proste kočka. Kedže je to Slovenský film aaaaaa asi, čo asi určite jeden z najlepších slovenských filmov vôbec a ja som rád že sa točí, nech sa len točí dávam s čistím svedomím 5* a dal by som aj 10*.../videl v kine/
Klokan Jack (2003)
2 a pol za pár úsmevných scén inak je to absolútna stupidita.
Šílenci na prknech (2001)
Šialené, skvelé, vychytané, vtipné a chcem žiť na Aljaške v Bull Mountains.
Panic je nanic (2006)
Horšie než odpa, okrem toho že celý film je absolútne debilný tak aj koniec je veľmi debilný a ešte k tomu je to strašná nuda, tento film ma pripravil o 99 minút môjho vzácneho času, mohol som radšej vyšívať alebo čo úplne celéééé zle. 0%
Bratislavafilm (2009)
Je to katastrofálne ale ja som slovák a som na to hrdý takze 3*
Requiem za sen (2000)
Asi najlepší soundtrack vôbec!!Skvelé ba priam až drsné scény spôsobujú husiu kožu čo som asi ešte pri sledovaní filmu v takej miere nezažil, proste úplne skvelé!!
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Skvelá, šialená, úplne brutálna komédia
Smím prosit? (2004)
3* iba za Susan, ale ta Jennifer má síce krásny zadok ale toď vše, ale čo sa týka filmu tak dá sa ak ste žena a máte nad 30.