Oblíbené seriály (9)
Spartakus (2010)
To je najlepsi serial aky som za poslednych x rokov videla. Vynikajuce! Andy vyliec sa co najskor, lepsi Spartakus ako ty uz nebude. Och Andy.....prilis skoro si odisiel, neskutocne ze ta ta pliaga skolila. You will be very missed. Keep you in my heart :(
Hercule Poirot (1989)
Na lavici obžalovaných justice (1998)
Je mi velmi luto 3 veci. 1. Ze tento vynikajuci serial, zachytavajuci takmer realnu realitu, je tak velmi podhodnoteny. 2. Ze sa nenatocila druha seria. 3. Ze Bohuzial, stav justicie slovenskeho naroda je tu aj po 20 rokov stale zachytena verne a obrazne, plna klientelizmu, korupcie, uplatkarstva, dohod, vitazstiev vinnych a prehier obeti. Tento serial patri medzi najlepsie, co som videla z ceskoslovenskej tvorby
Daredevil (2015)
Narcos (2015)
Tak ale toto je skutocne pecka. Uz velmi dlho dlho nebol nejaky serialovy pocin takym mne oku lahodiacim ako prave narcos. Ocenujem rozhovory v spanielcine, vykreslenie postav. Ocenujem ze videnie sveta nebolo az take ciernobiele, aj ked sem tam sa ani tomu nezabranilo. Herecke vykony vynikajuce, rezia vyborna, kamera....proste pre mna TOP 5 tv shows ever a idem aktualizovat rebrice. Ako decko som sledovala juana pabla rabu ako telenoveloveho hrdinu, rovnako ako manuela a any de la reguery, ktori si dokonca spolu zahrali.