Recenze (466)
Velká země (1958)
Jeden z nejlepších westernů. Burl Ives v roli záporáka gentlemana asi top.
Temný rytíř (2008)
Filmu nechybí snad nic, co se od tohoto žánru očekává. Navíc je to lahodně naservírováno, tudíž 152 minut uteče jako voda. A i kdyby se nějaká ta moucha našla, tak jen za Jokera jednu hvězdu navrch... luxusní záporák.
Princ Mamánek (2022)
Film, který má jistě řadu nedostatků, ale je natolik pohádkově alternativní a neotřelý, že mi poskytl dostatečnou porci zábavy a překvapení k 4* hodnocení.
Příběh Alvina Straighta (1999)
Hezký příběh o zarputilém staříkovi a jeho odvaze na sklonku svého života.
Katakomby (1940)
S Vlastou Burinanem & spol. už jsem viděl hodně filmů, ale ne úplně všechny byly nejpovedenější, tak jsem byl zvědavý, jak dopadne tenhle kousek. A musím říct, že i když se jistě najde pár lepších, tak jsem se nejednou opravdu od srdce zasmál, a to mi úplně stačilo ke plné spokojenosti.
Nespoutaný Django (2012)
Tak to bylo super. Něco od westernu, něco od Tarantina, ... Film mi sedl se vším všudy, není moc co dodat. Nenudil jsem se při delší stopáži ani na chvíli a i příběh byl obstojně vystavěný.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Fajnový animák o super hrdinech, kterému snad nic nechybí. Hvězda navrch za opravdu originální animované zpracování.
Blood and Bone (2009)
70 % | Bojové scény opravdu výtečné, jinak ale docela průměrný snímek.
Mistrovská úroveň (2020)
Škoda toho odfláknutého konce, ale i tak dávám za 4*. Když opomenu, že principem to samé už jsme tady měli Xkrát, tak to bylo svižné i zábavné.
MR 73 (2008)
Perfektně ponuré a syrové drama o policistovi, který skončl na dně, a z onoho dna už se nedostal. Bez servítek. K dokonalosti chybělo málo.