Recenze (466)
TGM: Talkshow Geni a Míši (2014) (pořad)
Ještě větší chujovina, než Mr. GS a TeleTele. Budiž jim drobnou útěchou, že jsou přece jen stále ještě větší hovadiny jako Farář hledá ženu, Bordel Paradajs apod. Hoši, vybodněte se už na to, s výjimkou Partičky to stojí fakt za hovno!
Vraždící anděl (2009)
50 %
Až na krev (2007)
Téměř po celou dobu filmu nepříjemné, chvílemi až depresivní pocity, ovšem podané tak, že nedovolí polevit v pozornosti (přestože stopáž byla asi trošku přetažená). Takovýmto způsobem se to může povést jen díky dobře odvedenému řemeslu.
Apocalypto (2006)
Nápad, originalita tématu, prostředí, věrohodnost a výprava perfektní, ponechání původního jazyka za mě super! Snaha o podání dobové syrovosti vč. související brutality většinou taky super, v tomto podání to k tomu patří, stejně jako to jistě patřilo k té době. Občas ta brutalita byla ale zbytečně účelová a zejména přehnaně odolný hlavní hrdina několikrát prošpikovaný šípem, tak to bylo trošku přitažené za vlasy - spíš bych to bral ve stylu realistického dokumentu než komixu s nevyčerpatelným superhrdinou. Jinak každý dobrý film nemusí být postavený na vymakaném ději, může klidně upoutat i jinak, což se tady jistě podařilo.
Den zrady (2011)
Čekal jsem ubití tunou politických žvástů a předávkování červenobílými proužky, že z toho půjde člověku aspoň 50 hvězdiček kolem, a on se z toho vyklubal překvapivě zajímavý kousek.
Dům snů (2011)
70 % | Nezkoumejte logiku, neřešte plagiátorství a bude z toho docela příjemná podívaná, a to i se škaredým Bondem ;-) Mělo to spád, uteklo to jako voda a zabavilo, a to je hlavní.
Andělé a démoni (2009)
70 % | 9/10 filmu 60 %, 1/10 filmu (závěr) 90 %
Nejchytřejší Čech (2014) (pořad)
Náhodou to přepnu na tuhletu věc, ani nevím proč, ale Šmucler mě během chvíle začal docela srát, tak jsem to zase přepnul jinam :-) Jo a to vybírání dvou lidí dle otipovaného věku, aby to dalo v součtu předem dané číslo, tak to bylo fakt debilní. A ty ksichty... Takže to máme: moderátor: 0*, náplň: 0*, nejchytřejší Češi: 0* a suma sumárum z toho máme dalšího do party k Hotelu Paradajs, Farmář hledá buchtu a spol.
Odstřelovač (2007)
70 %
Teror (2011)
Ke 2* tomu pomohl mimo jiné i místy opravdu hrozný dabing, ve kterém jsem to, tentokrát bohužel, viděl. A místy se postavy skutečně chovají jak debilové. Jinak by to nemusel být vůbec špatný film.