Poslední recenze (18)
Ctihodný občan (2009)
Z hlavní chudinky Butlera, který během pár minut přišel o vše, co miloval se zhruba po 20 minut stane šílený, brutální a pomstychtivý šílenec. Hm, zajímavé. Mám ráda takové typy filmů a Ctihodný občan patří mezi jedny z nejlepších. Já se bavila :) 85%
Disturbia (2007)
Nejvíce jsem si užila poslední cca půl hodinu, ale zbytek taky nebyl k zahození. Lehce předvídatelné, ale i tak dobré. 60%
Prokletý ostrov (2010)
Skvělá atmosféra a herecké výkony. Nikdy jsem nebyla fanynkou DiCapria, ale v poslední době se mi jeho role a zvláště jeho herecké výkony líbí víc a víc. Shutter Island ode mne sklízí 4* nejen za atmosféru a herce, ale především za to, že film mě co chvíli něčím překvapil. Nedostala jsem se do žádné nudné chvilky a ty 2 hodiny jsem koukala a skoro ani nedýchala :) 85%