Recenze (32)
Abandoned (2022)
Totál žumpa
The Requin (2022)
To nemohli myslet vazne!!!
Nabarvené ptáče (2019)
Geniální
Stud stranou (2022)
Vydrzel jsem jen par minut do revu Phoebe se zpomalenym zaberem, kdyz nasla sestru...:D “NEEEEE”...to fakt neslo
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Jedine minus je priserna Pagacova...:D Jinak moc fajn
Věř mi (2013)
Velky maly film!
Na lovu (2021) (pořad)
1* za legendu Milana!!!
Svatba na první pohled (2020) (pořad)
Zvracel jsem 5 minut a pak jsem to musel vypnout.
Viník (2021)
Absolutne nesaha ani po kotniky originalu z roku 2018 od Danskych fimaru....trapna americka parodie na uzasny, atmosfericky film, ktery me dostal totalne. Nechapu, proc to remakovali jen 3 roky po originalu! 2* za Jakea a Ethanuv hlas.
Ulice (2005) (seriál)
No jako ulet total uz asi 20 let...a Solarikova v porote Superstar z teto zumpy je total ulet😂😂😂😂🤦♂️