Poslední recenze (130)
Manželé Stodolovi (2023)
Bože tohle byla sračka. Kdejakej true crime podcast s dobrým vypravěčem dokázal ten jejich příběh podat líp, než tahle osekaná verze. herecký výkony pro mě byly v jednu chvíly přesvědčivý a v jinou tak amatérský, že fakt nechápu tu adoraci tady v komentech.
Jedeme na teambuilding (2023)
Jedna hvězda za snahu o vtip. Přijde mi, že všechny scény a charaktery nebyly dotažený do konce. Bohužel výsledek je tragickej a jak někdo nedávno řekl, kde hraje Polívková, stojí to za hovno, tak měl opět pravdu. Strašně nesympatická herečka.
Hrozba smrti (2024)
Slušná nenáročná oddechovka. Conor je sám sebou. Post Malone na začátku taky pobavil. Český překlad překvapil svou debilitou.