Recenze (130)
Beowulf (1999)
Grendelovu matku hraje Layla Roberts
Ballad in Blood (2016)
Dvoje..troje dobrý kozy a žádnej kanibal...
Zabijákova žena & bodyguard (2021)
Jsem rád, že jsem na tom nebyl v kině a ušetřil tak za zbytečně přehrávající (ale pořád dobře vypadající) Salmu. I když jen kozy to za ni nezahrajou. A neustále opakování Triple A bodyguarda bez licence mě už taky vytáčelo. Nakonec by tenhle díl mohlo zachránit natočení třtetího, kde se nakonec Samuelovi spermie rozhejbou a budeme sledovat soužití jejich dítěte a Ryanova dítěte. Arnie by jim mohl dělat učitele ve školce. :-D
Nikdo (2021)
Johny Wicku ležérně protaženej přes Ekvalizér.. neurazí, nenadchne... 3. 0 - not great not terrible..
Pavel Dorotka: Kontroverzní filmař (2020) (amatérský film)
Prohnat komentář google translatorem, znělo by to líp, než ten tragickej přednes. "Obsah" tohoto "díla" radši ani nehodnotím.
Stripped (2016)
Koukání na Katheryn křivky.. Nic víc, nic míň. Za mě dobrý.
Blaženost (2021)
Musíme přežít tragickej film, abychom si vážili těch dobrých. Plus kozy Salmy jsou plus.
Čas lovit (2020)
Převeliká nuda. A vůbec nechápu některé ty komentáře zde.. asi jsme se dívali na jiný film.
The VelociPastor (2017)
Kdyby se to bralo vážně jako Kung Fury, tak by to bylo parádní Céčko. Ale dávám jednu hvězdu aspoň za to, že je to tak blbý, jako verbalovy rádobyvtipné komentáře.
My (2019)
Totální nuda, která horor viděla z Šinkanzenu, který sem tam udělá zastávku na absurdní humor, který vážně pobaví (Fuck the Police), ale to je tak vše. Lituju, že jsem na to šel do kina.