Recenze (130)
Příchozí (2016)
hm..
Vlak do Pusanu (2016)
Jací zombie prosímvás? Když vás kousne pes, taky mu hned budete říkat zombie? Tohle byli jen nakažení ve stylu 28 dní poté potažmo FILMOVÁ Světová válka Z. Film celkově nebyl nějaký větší žůžo.. k plusu patří divoký pohyby nemrtvých, krev jsme tam viděli, gore nic moc, příběh s trochou dojáčku taky. A měli jsme se zamyslet, kdo je větší svině, jestli mrtvák, nebo živák???!!! Nebo teda neměli?? Zasloužené tři hvězdy.
Imperium (2016)
Souhlas se Slasherovým komentářem... A ještě bych dodal, že ta kravka od FBI byla s tím svým žvejkáním na pěst..
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Emily by klidně mohla ukazovat svoji starou a škaredou podprdu někde jinde a filmu by to vůbec neublížilo. Jasně, je tam potřeba, aby to celý podepsala, ale jinak pff. A český "dopřeklad" Nájemný vrah je tu taky navíc. Nevím, že ten kdo to překládá, má potřebu k tomu stále něco přisírat.
Odpadlík (1992) (seriál)
Nechápu to hodnocení. Každej jste se na to díval a nechcete přiznat, že se vám to líbilo? Ale je asi "kůl" hodnotit jako ovce po ostatních. Seriál nebyl nejlepší, ale na tu doby byl dobrej.
Korunní princ (2015) (TV film)
Hádek s Abrhámem to dosti zachraňují. Hlavně jejich napsané hlášky. Jinak velký průměr.
400 Days (2015)
Jakože..?? Ale pak.. I když... A ten konec..!! Nebo dva?
Ten Thousand Saints (2015)
Do Teddyho smrti to šlo, pak tenhle sranec neodpovídající Obsahu vypsanému výše zachraňoval jen Emile Hirsch a jeho vtíravé sluníčkářství.
Navy Seals vs. Zombies (2015)
Debilní příběh a efekty, ale Zetka tak špatný nebyly.
Narcos (2015) (seriál)
Wagner Moura válel už v Elitní jednotce a jsem rád, že se na něj nezapomnělo. Jedna věta charakterizuje celej seriál: Plata o plomo... bezkonkurenční