Recenze (351)
The Offspring: Pretty Fly (For a White Guy) (1998) (hudební videoklip)
The Offspring! moje základní škola v hudbě..
42 (2013)
Pokud jste na začátku letošního roku narazili na Trouble with the Curve s vůdcem jménem Clint Eastwood, 42 bude trochu z podobného soudku a tentokrát s trochu mladším Fordem, který byl úplně na stejné pozici a to vybrat nejlepší hráče do týmu. Rasová diskriminace ve 40. letech v Americe byla dost krutá a Chadwick Boseman aka Jackie Robinson byl jedinej černej kousek na hřišti a od ostatních bělochů to dostával dost sežrat. Je pravda, že diváka stáhne alespoň na chvíli pocit boje o jeho život, než boje na hřišti s míčkem a upoutává to k jiným myšlenkám filmu, ale tak to ve skutečnosti bylo a muselo to být dost težký. Filmy podle skutečných příběhů mám v oblibě a jako sportovní jak by smet, takže jsem musel trochu přidat a ve výsledku být spokojen. 85%
Počítání mrtvých (1999)
Bringing Out the Dead, bych určitě nepovažoval za nějaký extra thriller, ale spíš opět šílenou produkci od chlapíka jménem Martin Scorsese. Černá komedie z doby 90. let v ulicích New Yorku, nemohla vypadat jinak než šíleně a prolezlá fetkama. Scorsese si vybral do hlavní role Cage, což nebylo moc typické k jeho filmům, ale Cage se do role vcítil dobře a jako záchranář uspěl. Jeho sanitka mě dovezla celkem do příjemných chvílí a i když jsem se ke konci malinko nudil, ty 4* dát musím! 75%
Muž z oceli (2013)
Dobrodružné Sci-Fi porno s tisíci efekty a masturbační hudbou Hanse Zimmera doprovází elitu skvělých herců, hlavně hlavního hrdinu Cavilla a skvěle vybraného záporáka Shannona. Film mít o hodinu více, tak ho strávím jako nic a asi by mě nepřestal bavit. Je pravda, že Man of Steel je velká bitva s efekty a spoustu střihů, ale já jsem se u ní kurevsky bavil a nově zpracovaný SuperMan mě oslovil. Tohle mělo šmrnc a konkurence od DC naznačila Marvelovcům, že by měli u pokračování Avengers nakopnout do vrtule, jinak spadnou volným pádem dolů a to bude pěkně bolet!
Bitch Is Back, The (1995)
Ze začátku mi to přišlo i vtipný, ale postupem času to bylo spíš nudnější. K tomuhle titulky nejsou ani potřeba, The Bitch is Back :D Video zde..
Indochine - College Boy (2013) (hudební videoklip)
Pro lidi co neumí francouzsky, je to jen příjemná hudba na poslech a tu hlavní myšlenku si moc nevezme.. skupina Indochine - College Boy
Outer Space (1999)
Horor? asi jsem ho nepochopil, experiment? Jo to už mi sedí víc, ale nejvíce mi sedí popis: Sjetej režisér, co si vzal do hlavy svoje nápady na nejdivnější násilí převedené na plátno.. Ne Outer Space, ale Out of Space!
Legenda o sovích strážcích (2010)
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole, anim film a dohromady čtvrtá v pořadí větší produkce od pána se jménem Zack Snyder. První horor, druhé fantasy, třetí komiks a do čtvrtého animovaný film. Musím říct, že to vystřídal jak ponožky a zatím mě nezklamal. Nikdy to nebyla úplná pecka mega hit, ale i tak je to režisér co oslovil spoustu diváků a já patřím mezi ně. Filmové sovy a jejich létající nálety byly famózně udělané a celková animace byla dokonalá. Některé zvířecí postavy mi tam moc neseděli, ale i tak jsem se dost bavil a po dlouhé době jsem i strávil dabing. 4* a hurá do kina na další Snyderovinu jménem Man of Steel!
Expres foto (2002)
Expres foto a jeho chladné a drásající tempo filmu, které udával blońďáček Williams a jak to on umí se v cítit psychopata a skvěle to zahrát, tak tady opět nezklamal a Sy Parris byl dotěrný jak šváb. Jeho práce nebyla pro rodinu Yorkinových tak ničivá jak to mohlo vypadat, ale on se ve svém vyžil a já jsem mu to sežral jak nic..4*
PROXY: A Slender Man Story (2012)
Dobře vymyšlené, na fotkách i dobře stihující, ale jak to u kraťasů bývá, na přímý pohled s kamerou záporák Slender Man nic moc nepolekal a už vůbec neoslovil. Video zde..