Poslední recenze (5)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Pro mě jeden velkej digitální mišmaš. Godzille celkem fandím, ale tady se jí i ostatním absolutně vytratila jejich velikost v guláši počítačových vizuálních efektů. Film pro děti s rodinou o neděli ve 3 odpo s xxl krabicí sýrového popcornu asi jo, ale osobně bych si přál něco trošku napínavějšího, co mě vtáhne do děje a při záběrech monster si cvrknu do trenek.
Bojovník (2019) (seriál)
Peaky Blinders s číňanama.
Armáda mrtvých (2021)
Podle traileru jsem čekal našlapanou pecku podobnou World War Z. Místo toho jsem dostal něco, kde scény s potenciálem byly zastoupeny rychlými sestřihy ve stylu Guye Ritchieho, které ale Snyderovi absolutně nefungovaly. Postavy nedostaly moc prostoru, což je ale dobře, protože jsem se za jejich trapné výlevy styděl a propadal se do křesla. Celé to bylo jaksi rozkouskované a zbytečné.